Розроблений для ендуро і бездоріжжя, Honda CRF 250 L являє собою 250-кубовий одноциліндровий двигун з водяним охолодженням, системою впорскування палива і 6-ступеневою коробкою передач. CRF найпотужніший з точки зору продуктивності у своєму класі, має структуру двигуна DOHC.
Огляд мотоцикла
Він дуже добре працює для ендуро-мотоцикла CRF об'ємом 250 куб. м. З 7,8-літровим паливним баком CRF більше, ніж скутер. Хоча цього недостатньо для користувачів, мотоцикл для бездоріжжя має бути легким. Крім того, CRF, який дуже економічний у витраті палива, може компенсувати цю ситуацію. З крутним моментом 22,6 Нм CRF 250 L особливо успішний на зльоті. Він може досить швидко розганятися до перших 100 км, після чого трохи заспокоюється.
У моделях 2017 року і пізніших є успішна гальмівна система з передньою і задньою системою ABS. ABS можна відключити за допомогою кнопки на кермі. Хоча на асфальтованій дорозі вимикати АБС не рекомендується, її вимкнення в умовах бездоріжжя дає водієві значну перевагу. Оснащений 43-міліметровим телескопічним амортизатором із перевернутою вилкою спереду, CRF виглядає дуже комфортно в умовах бездоріжжя.
Можна сказати, що амортизатори добре працюють у польових умовах завдяки своїй конструкції. Однак через свою м'якість його може бути відносно недостатньо на асфальті. Той факт, що покришки заводського виготовлення не дуже вдалі на асфальті та бездоріжжі, суттєвої проблеми не створює. Не всі ліхтарі на мотоциклі світлодіодні. Хоча фари можна буде замінити пізніше, спочатку ми хотіли використовувати світлодіодні фари.
Крім того, ще одна примітна деталь у CRF - регульований задній амортизатор. Ви можете відрегулювати задній амортизатор як жорсткий або м'який залежно від навантаження мотоцикла або дорожніх умов. Honda CRF 250 L Водіння Honda CRF 250 L - це мотоцикл, який із задоволенням можна використовувати для бездоріжжя, далекої, міської їзди. Звичайно, це мотоцикл, який може зробити вас щасливим загалом за будь-яких дорожніх умов, хоча він пропонує певні недоліки, коли межі розсуваються відповідно до обраних дорожніх умов.
Практичність
Honda CRF250l досить практичний, моторний і достатній з точки зору продуктивності в місті. З точки зору витрати палива, хоча він надзвичайно привабливий порівняно з 250-кубовим мотоциклом у місті, він також дає змогу використовувати його у спортивних цілях. Хоча паливний бак вважається одним із найбільших кошмарів гонщиків CRF, сідло трохи незручне. Водії повинні розрахувати залишок пального і дізнатися, де вони будуть купувати бензин у майбутньому.
Висновок
Незважаючи на все це, CRF може супроводжувати багатьох мотоциклістів, які перетинають складні континенти. Мотоцикл дуже зручний в умовах бездоріжжя. Це достатньо і задовільно з точки зору продуктивності. Потужність двигуна, амортизатори та ефективність гальмування не доставляють водієві жодних проблем в умовах бездоріжжя.